Search This Blog

Pages

Powered By Blogger

Friday, August 31, 2012

Kusut..........kusut......................kusut.............................
 Mereka tidak memahami apa yang aku tempuhi sekarang. Aku sedar semua ini akan berlaku pada masa sekarang. Inilah saatnya. Selepas aku berjaya mengejar cita-cita, namun aku gagal dalam mengejar sebuah ikatan suci itu. Mereka sudah membuangku. Dan aku berharap aku dapat teruskan hidupku dengan baik walaupun tanpa mereka. Pahit..pedih..itulah yang aku rasakan sekarang. 


Ya!! Aku mesti teruskan cita-cita untuk memiliki insan yang aku sayangi. Aku tidak bertepuk sebelah tangan. Dia tetap ada di sisiku walau apa jua berlaku. Aku mesti menang dalam pertarungan ini walaupun ia amat menyakitkan. Memang aku seorang yang degil, namun aku tahu kedegilan inilah yang akan mendorongku untuk mencapai impian suci itu. Aku akan berdepan dengan mereka yang memperlekehkan perasaanku selama ini. Jangan fikir aku ini hanya seorang anak dan adik yang boleh diperkotak-katikkan. Sudahla dengan segala perancangan yang mereka telah aturkan buat aku selama ini. Aku juga mempunyai matlamat hidup. Determined soul will brings me there, reaching my own destiny. I have my own plan for 40 years ahead and no one can stop me. I'll take this chance and prove that love will win. Just wait n c. 

No comments: