Search This Blog

Pages

Powered By Blogger

Monday, August 24, 2009

dugaan datang dan pergi

pada minggu ini aku akan ke alor setar..projek ini agak besar memandangkan projek tersebut melibatkan ramai ahli PGT203 dalam kuliahku. kami akan ke sana selama lebih kurang 2 hari je. minggu ni agak full. ade test mat263 (teori kebarangkalian) lagi..minggu depan ada test lagi. syukur jugak sebab test animal physiology da lepas 2 mggu lepas..sebelum midsem break.
hmm..rase cam nk blik umah je cuti nuzul Quran nanti.rindu nk makan kat umah...nk tgk ayah gak..ayah kurang sihat sket skg. kalaula usm ni dekat je ngn umah...confirm balik tiap2 ujung mggu.kalo aku stdy kat umt ke..udm ke..dekat ket ngn umah. xsmpai 10 minit pn. xpelah..ini pilihan utamaku. setiap dugaan yang aku hadapi di sini akan ku tempuh dengan tabah. dugaan sentiasa hadir bersama mereka yang sabar. Tuhan tidak akan menguji hambanya dengan ujian melainkan kita berupaya menghadapinya. Insyaallah. aku mesti tabah dan teguh. ini adalah liku2 dalam kehidupan yang harus ku tempuh dalam meniti usia remaja yang semakin menginjak dewasa. lepas stdy...ape lagi???nk keja la...pastu ehem2....ala..ade la tu..family planning...p harap2 dapat duk ngn parents dulu dan bawak diorang travel..erm...pergi umrah pn jadilah..aku pun belum pergi umrah lagi. insyaallah..kalo ade peluang...nk pergi bersama-sama diorang. amin..

No comments: