Search This Blog

Pages

Powered By Blogger

Tuesday, May 4, 2010

aku bersyukur kerana hubungan aku dengan kawan baik aku di sini telah bersambung kembali

hampir 2 sem gak aku ngn die tak bertegur sapa. aku dan dia betul2 rasa bersalah sehingga kedua-duanya mengambil jalan tengah dengan menjauhkan diri antara satu sama lain. mungkin ada hikmahnya dalam perpisahan sementara ini. aku dan dia bertemu lagi pada penghujung sem ni kerana mungkin sudah sampai masanya aku dan dia berbaik semula. ternyata benar seperti yang aku fikirkan.aku tak boleh suka pada dia kerana dia bukan untukku. dia sudah ada yang punya.begitu juga dengan aku. jadi aku dan dia hanyalah sekadar teman tapi mesra. tak lebih daripada tu. dan aku berjaya juga menghalang diri aku daripada jatuh cinta pada dia..huhu

No comments: